Niche je termin koji se koristi da opiše retke vrste parfema. Niche parfemi odišu zanimljivom i posebnom vrstom mirisa koji se teško pronalaze. Ljubitelji parfema pronalaze veliku vrednost u svakoj kapi mirisa, pa su tako ovi parfemi zadobili svoje najbrojnije sledbenike među ljudima kojima su najvažniji upravo posebnost, originalnost i jedinstvenost ovih parfema i koji visoko cene takve odlike mirisa. Ovi parfemi su ono što nazivamo niche parfemima.

Koncept Niche parfema nastao je početkom osamdesetih godina 20. veka, kada je nekoliko nezavisnih proizvođača parfema počelo ručno da osmišljava i izrađuje parfeme. Oni su se prvenstveno fokusirali na sopstveno čulno iskustvo sa ciljem da stvore vlastiti miris koji nije morao da se uklapa u opšteprihvaćene trendove. U svakom Niche parfemu možete da osetite mudrost njegovog kreatora i osećanja koja su ga vodila prilikom izbora svakog pojedinačnog sastojka. Iz ovoga se oformila magija konačnog rezultata – dobijen je redak i jedinstven proizvod.

Ovo je suština tih kreativnih procesa iz kojih su dobijeni hrabri, vrhunski mirisi sastavljeni od prelepih, retkih, dragocenih i skupih sastojaka. Zato svaka mešavina najčistijih mirisa u Niche parfema priča svoju originalnu priču i budi vaša čula.

Poslednjih godina proizvođači Niche parfema postaju sve smeliji i usuđuju se da isprobaju nove, sveže spojeve mirisa, pronalazeći svoju inspiraciju u događajima i iskustvima kojima žele da inspirišu i druge. Kreatori Niche parfema sebi ostavljaju veliku slobodu stvaranja razvijajući mirise koji prate njihove sopstvene emocije i sećanja na mirise. Iako ovakvi parfemi mogu delovati krajnje smelo ili neuobičajeno, zapravo imaju moć da stvore trendove koji se šire do samog vrha tržišta parfema.