Ajmal ima tradiciju staru preko 7 decenija stvaralačkih uspomena. „Miris je sve što je potrebno da se putuje kroz vreme, takva je veza između sećanja i mirisa“ smatrao je osnivač brenda, Hadži Ajmal Ali.
Ništa ne otključava staro sećanje bolje od mirisa, bilo da je to sećanje na izgubljenu ljubav ili na dragog prijatelja. Ajmal oživljava uspomene kroz svoje mirise.
Osnovan od strane Hadži Ajmala Alija početkom 1950-ih, u Indiji, Ajmal perfumes je iz skromne trgovačke kuće prerastao u regionalno korporativno telo. Danas je ovaj porodični posao, iz Dubaija, Ujedinjenih Arapskih Emirata, vođen strašću druge i treće generacije Ajmalsa, od kojih svaki igra ključnu ulogu u razvoju brenda.
Ajmal portfolio obuhvata preko 300 najfinijih i najzanimljivijih mirisa. Brend ima razvijeno snažno maloprodajno prisustvo sa preko 240 izložbenih prostora ‘crafting memories’ širom sveta. Prisutan i na međunarodnom planu, trenutno izvozi našu izuzetnu paletu proizvoda u 45 zemalja širom sveta, a takođe je ekskluzivno prisutan na duti free lokacijama.
Brend sa bogatim nasleđem stečenim kroz više od 7 decenija iskustva i znanja u umetnosti parfimerije, Ajmal perfumes je zauzeo nišu za sebe u industriji parfema. Poznati su i kao inovator u pravljenju parfema i pionir u parfemskim proizvodima za globalnu klijentelu.